Acompanya a l'autor, Pilla Solanes, pallaresa de Sant Miquel de la Vall i metgessa especialista en salut pública.
SINOPSI:
Fer política és un assaig de reflexió política i personal en què Jaume Bosch repassa la seva trajectòria i reivindica el paper de la política com a eina de transformació social. Lluny de ser unes memòries convencionals, el llibre combina experiències personals, anàlisi política i referències a figures destacades de l’esquerra catalana i internacional.
L’obra aborda el passat, el present i el futur de Catalunya i del món, amb reflexions sobre la democràcia, les desigualtats, les llibertats i el compromís col·lectiu. Bosch defensa una “política en positiu”, basada en els valors de la participació, la justícia social i el servei públic, alhora que analitza alguns dels aspectes més complexos i controvertits de l’activitat política.
El llibre també vol interpel·lar les noves generacions i recuperar la confiança en la política com a instrument per canviar la societat.
SOBRE L'AUTOR:
Jaume Bosch i Mestres és advocat i funcionari de la Generalitat amb una llarga trajectòria política i institucional. Ha estat diputat al Parlament de Catalunya, senador, tinent d’alcalde de Sant Feliu de Llobregat i vicepresident de diverses institucions públiques. També ha desenvolupat activitat docent i acadèmica a la Universitat de Barcelona, i ha publicat diverses obres relacionades amb la política, el municipalisme i la seguretat pública.